Koh Phi Phi

23 november 2016 - Tambon Ao Nang, Thailand

Vanmorgen de boot genomen naar koh phi phi eiland. Ik slaap met vier jongens en een meisje op een kamer. Het hostel is eenvoudig maar schoon. Eenmaal aangekomen druk in de weer met het regelen van mijn ticket. Tjonge dat is wel een stress moment hoor.
Maar uiteindelijk gelukt. Ook mijn slaapplaatsen geregeld voor de laatste dagen.
Tjonge hier op phi phi gaat het wel los savonds. Vuur shows, limbo dansen, veel alcohol en harde muziek! Ik houd het ff voor gezien. Vannacht maar 4 uur geslapen!
Vandras boottocht gedaan. Monkey beach waar de apen op het strand zitten.
Viking cave waar de nesten van vogels 3000 dollar per kilo opleveren.
Pilay bayley waar we konden snorkelen.
Maya bay waar de film the beach is opgenomen. En toen na de zonsondergang zwemmen met lichtgevende plankton. Je moest wel goed je best doen om het te zien. Veel bewegen in het water.

1. Papa:
    23 november 2016
    Fijn dat je alles hebt kunnen regelene. Wie koopt er een vogelnest voor 3000 dollar, wat is daar zo bijzonder aan?
    De tijd vliegt geniet de laatste dagen, neem wel voldoende nachtrust. Groeten van hier, ook van Tonny zijn we juist geweest.
  2. Mama:
    23 november 2016
    Je hoeft geen apie mee te brengen, hebben we hier genoeg..op twee benen. Fijn dat je vlucht naar Bangkok gelukt is. Wanneer ga je daar heen? Nog even goed van de laatste dagen genieten. Volgende week ben je weer hier als allees hoed is. Zal afkicken worden, geen slaapplaats zoeken, geen bezigheden organiseren. Maar lekker in je eigen bed, onder je eigen douche, prive plee. Alles heeft zijn voor en tegens. Dikke knuffel van uit een herfstig kikkerlandje.
  3. Sabine:
    23 november 2016
    Ohhh ik herken de rotsen van The Beach!!! Wauw! Pak maar een beetje strand(gevoel) in voor thuis...
    Nog even genieten!!!!
  4. Tilly:
    Kom terug! Mis je!
  5. Riny.urtz:
    23 november 2016
    ik volg je al de hele tijd,,,,tof!!!!!geniet er nog ff van en dan goed thuis,,,kus uit oostenrijk,,,,je ouwe tante,,,,Alex en ulli zouden daar zo weer heen willen,,,,,,,,
  6. Bianca:
    23 november 2016
    Heerlijk zeg.... Geniet nog van je laatste dagen.