Phi Phi en Oa Nang

25 november 2016 - Bangkok, Thailand

Hallo mam, de vermoeidheid slaat toe. Zo veel gefeest op Phi Phi op het strand. Emmers met alcohol, de vochtige warmte en dansen op het strand. En nu onderweg naar Oa Nang. Misschien had ik hier een nachtje langer moeten blijven en een nacht minder in Bangkok want het strand is zo lekker maar ik was bang dat ik in Bangkok dan niet de dingen kon doen die ik nog wil doen. Het is altijd zo wondelijk dat iedereen tussen die bergen met bagage zijn eigen spullen weer kan vinden.
Spannend weer vliegen en op tijd zijn enzo. Taxi haalt me om kwart voor zes op. Dus vroeg opstaan!
Om tien uur aangekomen in Bangkok. Helder weer gehad en een plekje bij het raam dus genoten van het uitzicht.
In een guesthouse vlakbij Khaosan road een eigen kamer.

1. Mireille:
    25 november 2016
    Haha ben je straks thuis kan je heerlijk bijslapen in je eigen bedje. Nu nog even genieten. Kus
  2. Sabine:
    25 november 2016
    Oh jee afscheid van het strand is altijd lastig... maar nu kan je nog even lekker shoppen en sightseeing doen in Bangkok! Met een eigen kamer is dat ook wel lekker. Tot dinsdag liefie xxx
  3. Lilian:
    25 november 2016
    Je bent er maar druk mee hé. Wat een reis. Wat zullen jij bij slapen thuis (Lukt toch niet....) lol
  4. Mama:
    25 november 2016
    Wat zal een kamer alleen lekker zijn na al die slaapzalen met snurkers. Of mis je dat. Ik moet niet vergeten je jas mee te brengen want het scheelt wel een graad of 20 met daar denk ik.dat zal ff moeten wennen. Geniet nog maar van je laatste weekend daar. Maar goed dat je hier al volop geoefend had met feesten, anders had je het niet vol gehouden! Zo zie je dat het altijd ergens goed voor is. Nog even genieten. Kus.
  5. Papa:
    25 november 2016
    Bangkok is enorm druk, dus voorzichtig, maar je hebt inmiddels aardig wat ervaring opgedaan. Dat wordt aanpassen hier, s'nacht is er al nachtvorst, dus geniet van de warmte!
    groeten Pa