Bottle beach

13 november 2016 - Tambon Ko Pha-ngan, Thailand

Allemachtig mam, muggen zijn dol op me. Ondanks de 95% deed en de klamboe helemaal lek geprikt. Al twee bloedvlekken op het gordijn vanwege mijn wraakactie.
Vandaag lekker luieren in de hangmat. Heerlijk op het strand in de schaduw. Af en toe even afkoelen in de zee, alhoewel dat weinig afkoeling biedt, zo'n aangename temperatuur. Judas, het boek over Holleeder in een ruk uitgelezen. Ik had eindelijk weer de rust in mijn kont om een boek uit te lezen. Lekker uitgerust om weer de drukte in te gaan, morgen! Ik ga morgen al naar de plek waar de fullmoon party dinsdag is. Met een super moon!
Ik geloof dat ik wel veel aan het reizen ben maar ik vind dat heerlijk. Lekker vervoerd worden terwijl je het land kunt bekijken en ondertussen lekker mijmeren.

1. Sabine:
    13 november 2016
    Geen betere voorbereiding op een feestje dan een dagje hangmat! Heerlijk!!!
    En die muggen, waardeloos hè. Je bent gewoon erg lekker;-) Naast DEET moet je ook eens aan locals of mede reizigers vragen wat zij gebruiken, veel knoflook kan helpen...? Als je ook erge last hebt van de muggenbulten zelf (had ik namelijk vaak) dan helpen anti-histamine tabletjes; die verkopen ze daar vast!